پژوهش مدرسه الزهرا (س) چادگان
 



برگزاری اولین کارگاه وبلاگ نویسی با حضور طلاب واساتید حوزه علمیه الزهرا(س) چادگان

                                      باحضور آقای جمشیدی کیانی

 

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت
[دوشنبه 1395-05-04] [ 10:49:00 ق.ظ ]




سخنانی در مورد پژوهش:


حضرت علی(ع): آن کسی که پژوهش را استمرار نمی بخشد از درک دانش بی نصیب است.


امام خمینی (ره ):اگر بخواهید عزیز و سربلند باشید بایداز سرمایه های عمر و استعداد جوانی استفاده کنید.بااراده وعزم راسخ خود به طرف علم و عمل و کسب دانش و بینش حرکت نمائید که زندگی زیرچتر علم و آگاهی آن قدر شیرین و انس با کتاب وقلم و اندوخته ها آن قدر خاطره آفرین و پایدار است که همه تلخیها و ناکامیهای دیگر را از بین می برد.


امام خمینی (ره): مهمترین عامل در کسب خودکفایی و بازسازی ، توسعه مراکز علمی و تحقیقاتی ، تمرکز و هدایت امکانات و تشویق کامل وهمه جانبه مخترعین و مکتشفین و نیروهای متعهد و متخصص است.


مقام معظم رهبری:تحقیق کردن یک مجاهده مستمر علمی است .


پروفسور حسابی :زندگی، یعنی پژوهش، و فهمیدن چیزی جدید.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت
[سه شنبه 1395-04-01] [ 12:36:00 ب.ظ ]




مقام معظم رهبری :«من گاهی راجع به مسائل حوزه علمیه فکر می‌کنم، حقیقتا یک حالت سراسیمگی پیدا می‌کنم.»

ایشان عنوان کردند که اگر تقسیم بودجه کشور یا اولویت‌های آن در اختیار رهبری بود، بدون شک بنده جزء اولین اولویت‌ها، اولویت تحقیق و علم را معین می‌کردم. بر این باورند که به هر میزان هم به عرصه تحقیق و پژوهش اهتمام بورزیم، باز هم کم است و راه طولانی در پیش داریم.اهتمام ایشان به امر پژوهش به گونه‌ای است که عنوان می‌کنند «آن کسانی که در دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقی، مراکز علمی را می‌خواهند از علم و از تحقیق و پژوهش دور کنند، برای دشمن کار می‌کنند، دشمن بیشترین جایزه را حاضر است به این افراد بدهد.» با این دغدغه‌مندی و رویکرد است که آیت‌الله خامنه‌ای به بحث از تحقیق و پژوهش نظر می‌کنند. مسأله پژوهش‌های حوزوی اما یکی از مواردی است که ایشان بر آن انگشت تاکید نهاده‌اند و اسلوبی را نیز عرضه داشته‌اند.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت
[دوشنبه 1395-03-31] [ 11:18:00 ق.ظ ]